Afscheid van NLD - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanneke & Ernesto Spruyt - Panbakker - WaarBenJij.nu Afscheid van NLD - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hanneke & Ernesto Spruyt - Panbakker - WaarBenJij.nu

Afscheid van NLD

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke & Ernesto

15 September 2005 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

heel graag vier ik zaterdag de 24e mijn vertrek met jullie in restaurant Helder in de Taksteeg in Adam (steegje tussen Kalverstraat en Rokin, aan de kant van het Spui). Wij hebben het restaurantje voor ons zelf, lekker intiem dus, en ik stel voor dat we elkaar daar om half 8 zien.

Willen jullie laten weten of jullie er bij zijn? Ik heb er zin in en begin nu al te janken als ik er aan denk dat ik jullie straks gedag moet zeggen :-(

Kussen, Han

-->
Monday, September 26, 2005 1:07 PM

... ik heb echt zo genoten zaterdag, vond het heel bijzonder, jullie hebben me zo'n heerlijk gevoel gegeven!!

Ik kan me nog steeds niet helemaal voorstellen dat ik over 3 dagen ook echt ga vliegen, maar goed, dat zal nog wel komen.

Even mijn plan de campagne:
Ik vlieg donderdag met Aeroflot naar Moskou. Vlucht vertrekt om 13.10 wat betekent dat ik rond half 11 met mama op Schiphol zal zijn om rustig gedag te kunnen zeggen.

Verder heb ik met Kirs afgesproken dat we deze week nog even zouden gaan happen in Rdam, en dat kan alleen nog maar morgen (dan kan jij ook he Kirs?). Zoals zaterdag al met een paar van jullie besproken: Hoe meer zielen hoe meer vreugde, dus als jullie zin hebben om aan te haken morgen, gezellig. Laat maar even weten, dan reserveer ik simpel restaurantje in Rdam (Liaan, pizza in O'Pazzo bv of heb je andere goede ideeen?).

Ook nog even mijn volledige adres (zat een foutje in mijn vorige mail):

Hanneke Panbakker & Ernesto Spruyt
Kotelnicheskaya naberezhnaya 1 / 15-A, apt. 188, entrance 8, 7th floor
Moscow, Russia, 109240
tel home: +7-095-9154285
tel mobile Ernesto: +79-1633 9 1043

Verder even iets heel belangrijks: Ik wil jullie natuurlijk heel vaak en lang blijven spreken dus hierbij het kortingsnummer van Moskou zodat het maar 3 cent per minuut kost: 0900-1765 voor vaste nummers en voor mobiele nummers 0909-1833. Vervolgens gewoon ons nummer intoetsen, hekje, en klaar. Let wel op, eens in de zoveel tijd verhogen ze het tarief (dan wordt het bv ineens 10 cent per minuut), maar dan kunnen jullie even op www.bellen.com kijken voor een nieuw goedkoop nummer.

Dat was 'm voor nu! Dikke zoenen! Han

ps: Ik ga straks in aparte mail even wat foto's van zaterdag doorsturen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Hanneke & Ernesto

Actief sinds 07 Juli 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 46101

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: